تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158  ساختمان برتر سرویس                        ساعت کاری :  9 الی 21

دریافت و ارسال پیام در گوشی آیفون

حل مشکل دریافت و ارسال پیام در گوشی آیفون

تلفن همراه های iPhone دارنده برنامه ­ای به اسم iMessages میباشند که منحصر پیام ­هایی میباشد که با بقیه یوزرها iPhone رد و بدل می‌کنند و برنامه دیگری دارا هستند که برای رد و بدل پیام ها با یوزرها بقیه تلفن همراه ­ها میباشد.

وقتی که iMessages  اگر در دسترس وجود ندارد پیام ها می‌توانند از روش برنامه عادی نیز اخذ و ارسال گردندولی گهگاه ممکن میباشد که همین برنامه نیزدر گیر نقص‌ شود.

اختلال در اخذ و ارسال پیام قضیه ­ای شایع میباشد و خبر خوب این میباشد که شما به راحتی می‌توانید این اختلال را حل نمایید. درصورتی که هم در iMessages و هم در برنامه ی پیامک عادی قدرتمند به اخذ و ارسال پیام ­ها نیست بهتر میباشد راه‌حل ­های تحت را آزمون فرمائید.

تعمیرات اپل و تعویض قطعات اپل

گذشته از این که برویم به سراغ چاره ها برویم می بایست یاد‌آوری شود که برای اخذ iMessages یا این که MMS می بایست به وب وای فای یا این که تلفن همراه متصل باشید. در شرایطی که میخواهید یک پیامک معمولی ارسال فرمایید صرفا کافی میباشد که به یک کانال ­ی تلفن اتصال داشته باشید.

راه‌حل 1: iPhone خویش را خاموش و سپس روشن نمائید.

بیش تر خطاها با یک خاموش و پر‌نور کردن معمولی برطرف خواهند شد. این یک روش معمولی میباشد و هر عصر که تلفن همراه شما اگر رفتاری غیرعادی از خویش نشان بخشید این او‌لین کاری میباشد که می بایست انجام بدهید.

در‌حالتی که iPhoneشما پیام اخذ نمی ­نماید یا این که در‌حالتی که نمی توانید به هیچ وجه پیامی ارسال فرمایید فرایند ذیل را دنبال فرمائید: نمایندگی اپل

دکمه ­ی روشنو سپس خاموش را هم‌زمان با دکمه ­ی Home بفشارید و  همان جا نگه دارید.

بعداز تعدادی ثانیه صفحه اکران خاموش می‌گردد.

دکمه­ ها را همانطور نگه دارید تا‌وقتی‌که برگه مجدد پر‌نور شود و لوگوی و برند اپل نشان داده شود.

دریافت و ارسال پیام در گوشی آیفون

راه‌حل 2: شرایط iMessage

در صورتی‌که شما در iMessage مشکلی پیدا کردید و آیفون شما اصلا پیامی ارسال نمی نماید، اخذ نمی نماید، یا این که هر دوی آن ها، مطمئن گردید که خدمت iMessage فعالیت می‌نماید.

همانگونه که در بالا گفتیم گهگاه ممکن میباشد iMessage در دسترس نباشد که‌این مورد معمولاً سازه به عوارض حفاظتی میباشد.

در‌صورتی‌که ایراد همین میباشد صرفا کاری که بایستی که انجام بدهید این میباشد که درانتظار بمانید تا خدمت مجدد مثل مدام استارت به فعالیت نماید. برای نگاه کردنحالت iMessage از ورقه ی حالت سیستم اپل دیدن نمائید.

راه‌حل 3: حالت iMessage را تغییر تحول دهید

یکی‌از دیگر از راه‌حل ­هایی که می ­تواند در وقت بروز این اختلال به شما یاری دهد این میباشد که iMessage خویش را یک توشه غیرفعال، و مجدد فعال نمائید. برای انجام دادن این عمل:

  • وارد پیکربندی گردید.
  • آیتمMessages را گزینش نمایید.
  • iMessage را غیرفعال فرمائید.
  • یکسری ثانیه حوصله نمائید و آن گاه مجدد آن را فعال نمائید.

راه‌حل 4: مورد Send as message را حتما فعال فرمایید

در صورتی iMessage شما عمل نمی ­نماید و شما می‌خواهید پیامی را تحت عنوان SMS ارسال نمائید تا هنگامی که آیتم ­ی Send as message در موبایل شما فعال نباشد اصلا نمی ­توانید این عمل را انجام بدهید. دراین جا کاری که می بایست انجام دهید نقل شده میباشد:

  • وارد پیکربندی گردید.
  • مورد ی Messages را تعیین فرمائید.
  • علامت مقابل Send as message را به طرف راست بکشید و آن را پر‌نور فرمایید.

دریافت و ارسال پیام در گوشی آیفون

راه‌حل 5: پیام ­ها را از بین ببرید

برخی اشخاص میگویند وقتی که آیفون پیام را ارسال یا این که دریافت نمی ­نماید، در صورتی‌که اشخاص مکالمه ­ی خویش با مخاطب متبوع را منزه نمایند نقص‌ حل میگردد.

ممکن میباشد بتوانید این عمل را انجام بدهید، ولی در‌صورتی‌که دوست نمی دارید که کل پیام هایتان پاک بشوند می‌توانید از این شیوه حل عبور نمائید.

♣ تعمیرات اپل و آیفون و آیپد در نمایندگی تعمیرات اپل

راه‌حل 6: پیکربندی حمل کننده مخابراتی خویش را آپ دیت رسانی فرمایید

در صورتیکه نحوه ­های بیان شده را آزمون نموده اید البته هنوز هم می توان گفت که آیفون شما پیامی را ارسال یا این که اخذ نمی نماید، چاره دیگری که می‌توانید آزمون فرمایید آپ تو دیت کردن پیکربندی حمل کننده مخابراتی میباشد.

Carrier settings update دربرگیرنده فولدر های کوچکی میباشند که از طرف اپل یا این که کمپانی ارائه کننده سرویس ها ارتباطی گوشی شما ارسال می گردند. کاری که می بایست بکنید این میباشد:

  • وارد پیکربندی گردید و آیتم ی General را گزینش فرمایید.
  • روی نوار About تاچ کنید..
  • در حالتی که Carrier settings update موجود هست شما میبینید که پیکربندی جدیدی در دستمیباشد.
  • آیتم ی آپ دیت را گزینش فرمائید.

راه‌حل 7: پیکربندی کانال (وب) را ریست نمائید

چاره بعدی که می بایست آزمون فرمایید ریست کردن پیکربندی کانال میباشد. به حافظه داشته باشید که پس از انجام دادن ریست می بایست پسوورد وای فای را مجدد وارد نمایید، چرا‌که این عمل منجر تهیه و تنظیم دوباره پیکربندی وای فای، VPN، APN، و پیکربندی گوشی می‌شود.

برای این عمل می بایست روند تحت را دنبال نمایید:

  • وارد پیکربندی گردید.
  • مورد ­ی General را گزینش نمائید.
  • آنگاه Reset را گزینش نمایید. در‌این نصیب بایستی وارد Reset network settings گردید.
  • در صورتی کد عبور دارید آن را وارد نمائید و بعد روی Reset network settings ضربه بزنید.
  • چاره 8: اپلیکیشن را آپدیت رسانی فرمایید

در شرایطی که ورژن ی جدیدی از iOS موجود است می بایست آن را نصب فرمائید. ورژن ­های تازه باگ ­های مو جود را صحیح می ­نمایند و قابلیت و امکان هایی تازه به هم پا دارا‌هستند.

فراموش نکنید که از داده ها خویش بکاپ بگیرید. بعداز بکاپ گیری فرایند پایین را دنبال نمائید:

وارد نصیب پیکربندی گردید.

آیتم ی General را گزینش نمائید.

آیتم­ ی Update software را گزینش فرمایید.

و در غایت ورژن ی تازه را دانلود و نصب نمایید.

راه‌حل ­های روایت شده برای تعمیر خطاها تماس در تلفن همراه ­های ,iPhone 5s ، iPhone 4s، iPhone، 5iPhone 4، iPhone Plus، iPhone 6s، iPhone 6s Plus، iPhone 6، iPhone SE، iPhone 7، و iPhone 7 Plus تاثیر داشته اند.

در حالتی که شما کلیه ­ی این شیوه حل ها را آزمون نموده اید ولی هنوز هم با iPhone خویش نمی ­توانید پیامی را ارسال یا این که اخذ فرمائید می بایست با پشتیبانی اپل یا این که اپراتور سیم کارت خویش تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست تعمیرات