تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158  ساختمان برتر سرویس                        ساعت کاری :  9 الی 21

تعمیرات آیفون

نمایندگی تعمیرات آیفون

نمایندگی تعمیرات آیفون

همواره نمایندگی تعمیرات آیفون نیازمند حضور کارشناسانی متخصص می باشد که بر تفاوت ساختاری محصولات اپل مسلط باشند و راهکارهای مورد نیاز جهت تعمیر هر یک از محصولات اپل را بدانند (( با درنظر داشتن کانفینگ متمایز آن)) هم در بخش سخت افزاری و همچنین در بخش نرم افزاری .

برای نمونه در تعمیرات آیفون باید به این موضوع توجه داشت که دسترسی به منابع سیستم و فایل های سیستمی موجود در این گوشی به راحتی امکان پذیر نمی باشد و در حالت عادی کاربر نمی تواند هیچ یک از فولدرها و فایل های سیستم عامل iOS گوشی را ببیند .

به همین دلیل بسیاری افراد که این دستگاه را دارند ترجیح می‌دهند که گوشی آیفون خود را جیلبرک کنند یعنی قفل سیستم عامل iOS باز شده و محدودیت های آن نیز رفع شود تا کاربر راحت تر به محتوای دستگاه خود دسترسی داشته باشد .

آگاهی تفاوت های موجود در گوشی های آیفون و همچنین دیگر محصولات اپل موجب می شود کارشناسان تعمیرات آیفون راهکارهای گوناگون و مناسب جهت تعمیر و حل مشکلات به وجود آمده در این دستگاه انتخاب کنند و روش های قدیمی که ناکارآمد نیز هستند را کنار گذارند .

نمایندگی تعمیرات آیفون

لازم به ذکر است که:

حضور کارشناسان متخصص تعمیر در یک نمایندگی به تنهایی نمی تواند ارائه بالاترین سطح کیفت خدمات را تضمین کند

آن چه حضور کارشناسان متخصص را تکمیل می کند ، دسترسی به ابزارآلات تخصصی می باشد .

این ابزار برای کارشناسان ، امکان پیشبرد عملیات تعمیر و دریافت بهترین نتیجه ممکن را فراهم می کند .
مدیریت نمایندگی تعمیرات اپل باید با دانش به تمامی مواردی که ذکر شد ، باید مجموعه‌ ای از تخصصی ترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار کارشناسان خود قرار دهد

و سعی کند که با تلفیق این دو « کارشناسان متخصص » و « ابزارآلات تخصصی و پیشرفته » موفق به رفع کردن تمامی ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های اپل در نمایندگی تعمیرات خود شود .

 

تعمیر دستگاه آیفون

یکی از تخصصی ترین و مهم ترین فعالیت های واحد تعمیرات اپل ، تعمیر سیستم آیفون می باشد .

برای ترمیم خوب و تخصصی این محصول همواره از پیشرفته ترین و بهترین ابزار و برنامه های روز دنیا استفاده می شود و کارشناسان آی تی متخصص بر تعمیر مشغول به کارند .

در نمایندگی ما تخصصی ترین خدمات نرم افزاری و سخت افزاری برای رفع مشکلات محصول اپل به کاربران خود ارائه می گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست تعمیرات