تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158  ساختمان برتر سرویس                        ساعت کاری :  9 الی 21

تعمیرات مانیتور اپل | نمایندگی تعمیرات آی مک (imac) | نمایندگی Apple

تعمیرات مانیتور اپل جهت بررسی طراحی و ساخت و همینطور قطعات به کار رفته بسیار مهم است. مانیتورها دارای مدل ها و برندهای مختلفی هستند که هر یک از نظر توان و میزان رزولوشن و همینطور ترکیب رنگ صفحه و تصویر دسته بندی می شوند.رنگ های به کار رفته در مانیتورها نیاز به تغییرات مشخصی دارند.

تعمیرات مانیتور اپل می بایست به دست افراد کارآزموده و متخصص در نمایندگی تعمیرات اپل صورت بگیرد به این ترتیب در سریع ترین زمان و بهترین قیمت می توان شاهد یک نتیجه بسیار عالی بود. تعمیرات مانیتور اپل با نازل ترین قیمت از دیگر ویژگی های یک انتخاب خوب است. تعمیرات مانیتور اپل بر اساس برد، قطعات برد، پنل شکسته و همینطور سوکت آداپتور بررسی می شود.

در تعمیرات مانیتور اپل آنچه اهمیت زیادی دارد برد تغذیه است. برد تغذیه قلب هر دستگاه الکترونیکی است. اینطور که مشخص است هر یک از دستگاه های الکترونیکی برای کار کردن نیاز به ولتاژ و آمپراژ دارند و تنظیم این موارد باید به درستی صورت بگیرد تا نظم نهایی دستگاه حفظ شود. کوچکترین مشکلی در این راستا دردسر ساز است و سبب می شود که مانیتور از کار افتد. در بسیاری از مانیتورها سالم بودن پاور ها بسیار مهم است. مانیتور می بایست هم گام با رایانه روشن و خاموش شود و فشار بیش از حد به آن سبب می شود که برد پاور مانیتور دچار مشکل شود. برد پاور دارای بخش های مختلفی است که نیاز به ارزیابی موارد و عیب یابی بوده و بهترین تعمیرات مانیتور اپل این کار را در زمانی کم انجام می دهد.

تعمیرات مانیتور اپل

تعمیرات خرابی برد تغذیه

بسیاری از افراد فکر می کنند که تعمیرات مانیتور اپل یعنی شناختن قطعات در صورتی که شناخت قطعات به تنهایی کافی نیست و نیاز است که از قوانین و اصول به خوبی اطلاعات داشته باشید و معماری بردهای پاور را شناسایی کنید به این ترتیب بررسی مدار تغذیه آسانتر می شود و عیب یابی از برد پاور صورت می گیرد. اگر فردی که تعمیر مانیتور را انجام می دهد ترانزیستورها و خانواده آن را بشناسند که به آن Mosfet می گویند، می دان که دادن پالس الکتریکی به پایه های تحریک آن  می توان قطب های ورودی ترانزیستور را راه اندازی نماید.

و این موضوع سبب می شود که برق از پایه های آن عبور کرده و میزان پالس ورودی سبب می شود که ولتاژ خارجی نیز تغییر داشته باشد. بردهای پاور در این زمینه به صورت دقیق به کار گرفته می شود. بردهای پاور سوئیچینگ از ترانزیستور استفاده می کند و همه چیز وابسته به تخصص تعمیرات مانیتور اپل است.

تعمیرات مانیتور اپل

معرفی انواع خرابی ها

در نمایندگی تعمیرات مانیتور اپل یکی از موضوعات بسیار مهم تعمیر اپل رفع مشکل خاموشی انواع برند مانیتور به خصوص مانیتور اپل است. خاموش شدن مانیتور اپل یکی از مشکلات اساسی و مهم محسوب می شود به این ترتیب که مانیتور پس از چند لحظه خود به خورد خاموش می شود و این موضوع بسیار دردسرساز است. رفع مشکل روشن نشدن مانیتور باید به دست یک تعمیرکار به درستی صورت بگیرد. اینطور که مشخص است برای این کار نیاز است که قطعات داخلی مانیتور به درستی شناسایی شود. در برخی از مانیتورها پورت های ورودی VGA و HDMI نیاز به تعویض و تعمیر دارد و این موضوع نیاز به شناسایی دقیق ورودی ها و بررسی ساختار هر یک از ورودی ها دارد. برای تعمیر مانیتورهای خانگی و صنعتی و فروشگاهی در این کشور نیاز است که تخصص خاصی صورت بگیرد.

تعمیرات مانیتور اپل

چگونگی عیب یابی و تعمیرات

در برخی از مانیتورها نیاز به تعمیر برد اینورتر و لامپ تصویر مانیتورهای ال سی دی بوده و یا نیاز است که مانیتورهای ال سی دی به ال ای دی تبدیل شود. نیاز است هکه انواع کابل فلت مانیتورها تغییر داشته باشد و باید مشکل نویز و پارازیت در تصاویر رفع شود مشخص است که تعمیر سوکت برق مانیتور هایی که آداپتوردار هستند بسیار مهم است و تعمیرات در نمایندگی آی مک می بایست به طور دقیق و درست صورت بگیرد. طراحی برد انواع مانیتور هایی به صورت تخصصی دوره های مخصوصی دارد بنابراین تعمیر مانیتور نیز باید در این راستا به شکل روتین صورت بگیرد. در تعمیرات مانیتور اپل نیاز است که تعمیرکار برد مانیتور و انواع آی سی و قطعات مانیتور را شناسایی کند و البته که مانیتورها باید بر اساس نوع تصویر دسته بندی می شوند.

یکی از نشانه های سوختن خازن شنیدن یک صدای بلند است به طوری که یک سری خطوط بر روی صفحه نمایش ظهر می شود و یا چندین تصویر روی هم و همزمان نمایش داده می شود به این ترتیب نیاز است که تعمیرات آی مک به درستی صورت بگیرد. منبع تغذیه در این راستا اهمیت زیادی دارد و البته که یکی از گران ترین اجزای موجود در مانیتورها محسوب می شود در صورتی که مشکل از سوختن این بخش باشد هزینه تعمیرات مانیتور اپل کمی گرانتر هستند.

از دیگر مشکلات یک مانیتور نمایش یک صفحه سیاه است در صورتی که چراغ نشانگر مربوط به اتصال برق روشن هستند و نور یک چراغ قوه را بر روی مانیتور قرار می دهد در صورتی که نور روی مانیتور باشد بازدید از تصویر به درستی صورت می گیرد و نور پس زمینه دچار نقص می شود.

جهت تعمیرات مک بوک خود کلیک نمایید.

تعمیرات مانیتور اپل

تعمیرات به صورت تخصصی

نشانه های خرابی مانیتور اپل اغلب به این صورت است که نیاز به تعمیرات مانیتور اپل خواهد بود. بهم ریختگی رنگ ها یکی از نشانه های مهم خرابی مانیتورها محسوب می شود اینطور که مشخص است بهم ریختگی رنگ ها در مانیتورها سبب ضعف گرافیک سیستم می شود. پیدایش خصوص در صفحه نیز از دیگر نشانه های خرابی مانیتورهای اپل محسوب می شود. اگر بر روی مانیتور خطوط عمودی سبز رنگ مشاهده شود یعنی مانیتور مستعد سوختن است. تعمیرات مانیتور اپل باید امن و بسیار ویژه صورت بگیرد به طوری که نرم افزار و سخت افزار مانیتور به طور دقیق مورد ارزیابی قرار بگیرد و حوزه های تکنولوژی و فناوری مربوط به برند مانیتور ارزیابی شود. نیاز است که دقت عمل و حساسیت بیشتری در مورد Imac رویت شود.

تعمیرات مانیتور اپل

حساسیت تعمیرات مانیتور اپل

پیچیدگی و حساسیت تعمیرات مانیتور اپل بسیار زیاد است و نیاز به عیب یابی دقیق و انتخاب مسیر درست تعمیر خواهد بود. خطوط سبز عمودی سبز رنگی که بر روی صفحه نمایش دیده می شود وابسته به برد TFT  و یا FTF است و به طور کلی به دلیل وجود یک تراشه پردازنده پردازش سیگنال های تصویری به سختی صورت می گیرد و ایراداتی که در این راستا دیده می شود می بایست توسط تعمیرات مانیتور اپل بهبود یافت .

اینطور که مشخص است اگر برد TFT خراب نباشد اشکال مربوط به خود پنل است و پنل به تنهایی ماهیت تغییر نداشته و تعمیرات مانیتور اپل در این زمینه تصمیم می گیرد که تعویض صور دهد.

هر یک از سیگنال های تصویری در تعمیرات مانیتور اپل می تواند وابسته به نوع برند دستگاه پیش بینی شود و البته که هر یک از مانیتورها می بایست بر اساس نوع پنلی که دارند تعمیر شوند. انتخاب تعمیرات مانیتور اپل موضوعی پر اهمیت است و کسانی که قصد دارند از بهترین تعمیرات مانیتور اپل استفاده کنند باید اطلاعات لازم در مورد تعمیرات آی مک اپل را داشته باشند. یک تعمیرکار خوب در یک دوره مشخص اقدام به تعمیر و تحویل قطعه مورد نظر داشته و کار خود را تضمین می کند .

فرم درخواست تعمیرات