تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158  ساختمان برتر سرویس                        ساعت کاری :  9 الی 21

تعمیرات لپ تاپ اپل | نمایندگی تعمیرات مک بوک (macbook) | نمایندگی Apple

تعمیرات لپ تاپ اپل باید ارزان، مطمئن و با رعایت فاکتورهای رضایت مشتری همراه باشد. قطعات به کار رفته برای  تعمیرات لپ تاپ اپل باید فابریک بوده و از بهترین بردهای اورجینال استفاده شود. برای تعمیرات لپ تاپ اپل در نمایندگی مک بوک نیاز است که هر قطعه بر اساس پردازنده به کار رفته بررسی شود.

تعمیرات لپ تاپ در نمایندگی تعمیرات اپل بر اساس اندازه، قطعات ساخت، بردهای داخلی و خارجی و سایر اجزا و قطعات موجود انجام می شود. لپ تاپ یک رایانه کوچک است که از چندین سلول تشکیل شده و دارای آداپتور های مخصوص برای تغذیه هستند تعمیرات لپ تاپ اپل به نسبت سایر برندها از دقت بیشتری برخوردار است. اینطور که مشخص است برای تعمیرات لپ تاپ نیاز است که همه ورودی و خروجی ها به دقت بررسی شود.

تعمیرات لپ تاپ اپل

تعمیرات لپ تاپ اپل

تعمیرات لپ تاپ تنها به معنی از کار افتادن لپ تاپ و یا برای همیشه خاموش شدن آن نیست! بارها دیده شده که لپ تاپ شما روشن می شود اما تصویر مناسبی ندارد در واقع در چنین شرایطی برق وارد لپ تاپ شده است اما تصویر خروج نمی شود و این یعنی نیاز است که تعمیرات لپ تاپ اپل به نحو احسنت صورت بگیرد.

از سوی دیگر یکی دیگر از خرابی های موجود نشان دادن لوگوی لپ تاپ بوده بدون اینکه لپ تاپ روشن یا خاموش شده و یا عدم نمایش تصویر است. در بسیاری از موارد ویندوز برای لپ تاپ نصب نشده و یا نصب به طور دقیق تا انتهای کار صورت نمی گیرد و نیاز است که نصب از اول و یا با تخصیص درست دنبال شود.

کارت گرافیک از بخش های مهم یک لپ تاپ است ، کارت گرافیک گاهاً به درستی بر لپ تاپ نصب نمی شود و عناصر رنگ لپ تاپ بسیار کدر و غیر واقعی به نظر می رسد. افراد اغلب تصور می کنند خود می توانند به سادگی درایور کارت گرافیک لپ تاپ را نصب کنند این کار نیاز به دقت دارد و در صورتی که کارت گرافیک به درستی نصب نشود لپ تاپ در ارسال تصویر دچار مشکل می شود.

همچنین جهت تعمیرات آیپد کلیک نمایید.

تعمیرات لپ تاپ اپل

تعمیرات بنابر نوع نیاز مشتری

پس از مدتی از کار کردن لپ تاپ شاهد هنگ سیستم و یا کند شدن بیش از حد آن هستید که در همه موارد یاد شده انتخاب تعمیرات لپ تاپ اپل خوب و خبره می تواند شما را از ضرر های بعدی در امان نگاه دارد.

تعمیرات لپ تاپ اپل با گارانتی به این معنی است که تعمیرکار از کار خود اطمینان دارد و در صورتی که موردی پس از تعمیر صورت گرفت مسئولیت کار پذیرفته می شود. مک بوک در کوتاه ترین زمان ممکن یکی از ویژگی های مهم یک تعمیرکار محسوب می شود و البته که لپ تاپ می بایست از نظر خدمات نیز پیش بینی شده باشد.

رضایت مشتری از تعمیرات لپ تاپ اپل بسیار مهم است و رتبه کاری یک تعمیرکار در همه بخش های تعمیر اپل لحاظ می شود. البته که گزارش گیری از هر یک از بخش های تعمیر شده خود می تواند رضایت بیش از 90 درصد مشتری را فراهم سازد و بسیار ارزشمند است.

تعمیرات لپ تاپ اپل

تعمیرات صفحه کلید لپ تاپ اپل

تعمیرات لپ تاپ اپل توجه زیادی به صفحه کلید انتخاب شده دارد. افرادی که برای جلسات طولانی تایپ می کنند باید صفحه کلیدی انتخاب کنند که ضمن راحتی دارای کیفیت زیادی باشد و این یعنی کلید ها باید در شرایط کامل خود عمل کنند گاهاً دیده می شود که برخی از کلید ها پس از مدتی دیگر کار نمی کنند و یا نور پس زمینه کلید ها به صورت چشمک زن کار کرده و اتصالی نا مناسبی دارد در چنین شرایطی نیاز است که تعمیرات لپ تاپ اپل به درستی صورت بگیرد تا برد اصلی که زیر صفحه کلید دیده می شود آسیبی وارد نشود، گاهاً اتصال صفحه کلید به پردازنده دچار مشکل می شود و صفحه کلید دیر عمل می کند بسیار دیده شده که صفحه کلید در شناسایی حروف و سایر المان های موجود ضعیف عمل می کند.

تعمیرات لپ تاپ اپل

 خرابی کیبورد نوت بوک اپل

این یعنی پردازنده صفحه کلید به نسبت سایر بخش ها دیرتر عمل کرده و مشکل ساز می شود البته که یکی از مهمترین بخش های یک لپ تاپ سیستم های ورودی آن است و تعمیرات لپ تاپ اپل باید در راستای بهبود عملکرد سیستم های ورودی دقت لازم را داشته باشد. عملکرد یک لپ تاپ وابسته به شرایط نوع صفحه کلید پیش بینی می شود و پایه های صفحه کلید یک لپ تاپ به نسبت سایر بخش ها دقت بیشتری در تعمیر و تعویض نیاز دارد.

گاهاً تعویض یک بخش از صفحه کلید سبب می شود بخش دیگر به درستی کار نکند این یعنی تعمیرات لپ تاپ اپل به درستی صورت نگرفته و قطعات به کار رفته به درستی جانمایی نمی شوند. در تعمیرات مک بوک اپل نیاز است که قطعات فابریک و اورجینال استفاده شود و البته که روند تعمیرات لپ تاپ اپل باید به طور دقیق گزارش داده شود.صاحب دستگاه می بایست بداند که وضعیت دستگاه خود به چه صورت است و مهم است که همه کارها در یک زمان درست صورت بگیرد. برای تعمیرات لپ تاپ اپل نیاز است که تخصص شخص تعمیرکار مورد ارزیابی قرار بگیرد.

تعمیرات لپ تاپ اپل

تعمیرات بر اساس پردازنده

تعمیرات لپ تاپ در بخش پردازنده بسیار پرهزینه است و بسیاری از افراد برای اینکه با هزینه کمتر به نتیجه برسند دست به تعمیراتی می زنند که اعتبار نداشته و این موضوع سبب می شود که بسیاری از برنامه های کاربردی لپ تاپ پس از مدتی دیگر کیفیت لازم را داشته باشد. پردازنده های یک لپ تاپ در مدل های core i3 , core i5 , core i7 در macbook هستند و همین موارد عملکرد یک لپ تاپ را برای بخش های چند وظیفه ای و چند رسانه ای مشخص می سازد اینطور که مشخص است اغلب نوت بوک ها بر مبنای core i3 هستند و سیستم های ورودی مشخصی را شامل می شود رایانه های اصلی نیز از پردازنده های core i5 استفاده می کند و بهترین نوع کامپیوتری های موجود core i7 هستند.

البته که چنین سیستم هایی مشکل تولید گرمای زیاد از داخل لپ تاپ داشته به بردهای داخلی آسیب زیادی می زند و دقت در تعمیرات لپ تاپ بسیار مهم است. تعمیرات لپ تاپ به خصوص در شرایطی که تولید گرما زیاد باشد کمی دردسرساز است و پایه های لپ تاپ عملکرد همیشگی خود را ندارد.

تعمیرات لپ تاپ اپل

خرابی پردازنده لپ تاپ اپل

گرمای تولید شده از لپ تاپ سبب کاهش طول عمر باطری آن می شود متغیرهایی که در لپ تاپ های مختلف به کار رفته است با هم فرق دارد و در تعمیرات لپ تاپ باید دقت لازم در خصوص تنظیم درست این متغیرها صورت بگیرد. روشنایی صفحه نمایش و همینطور وضوح صفحه و سایر وظایفی که موجود است سبب می شود که پردازش صفحه دچار مشکل شود و همه این موارد وابسته به پردازنده و باطری لپ تاپ خواهد بود.

در تعمیرات طرز باز کردن لپ تاپ یک موضوع بسیار پر اهمیت است به طوری که تعمیرکار می بایست بتواند سرویس کامل لپ تاپ را به صورت حرفه ای انجام دهد و تعویض صفحه نمایش لپ تاپ نیز به درستی صورت بگیرد. ارزانترین تعمیرات مک بوک با توجه به نوع کیفیت آن ارزیابی می شود.

فرم درخواست تعمیرات