تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158  ساختمان برتر سرویس                        ساعت کاری :  9 الی 21

تعمیرات ساعت هوشمند اپل | نمایندگی Apple

تعمیرات ساعت هوشمند اپل با توجه به امکانات ساعت ارزیابی می شود. به گزارش نمایندگی تعمیرات اپل برخی از ساعت های هوشمند در بازار دارای آپشن سیم کارت خور بوده و برخی دیگر بدون سیم کارت هستند و  تعمیرات ساعت هوشمند اپل سیم کارت خور به نسبت سایر موارد فرق دارد. اینطور که مشخص است تخصص در  تعمیرات ساعت هوشمند اپل اهمیت زیادی دارد. برای تعمیرات ساعت هوشمند اپل دقت و توجه زیادی نیاز است. اینطور که مشخص است ساعت هوشمند اپل بخش های مختلفی شامل قطعات، آی سی، تغذیه ، آنتن، وایرلس و … دارد که می بایست بر اساس نوع کاربری به کار رفته بهترین تعمیرات را شامل شود. برای تعمیرات ساعت هوشمند اپل به مانند تعمیر موبایل اپل دقت ویژه ای در بخش باز و بسته کردن ساعت نیاز است که در صورت عدم رعایت آسیب زیادی به ساعت می رسد.

تعمیرات ساعت هوشمند اپل

عیب یابی ساعت هوشمند

یکی از بخش های مهم در زمینه تعمیرات ساعت هوشمند اپل ، بخش تغذیه ساعت بود که اشکالات مرتبط به آن می بایست بر اساس ورودی جریان باید در نمایندگی ساعت اپل مورد ارزیابی قرار بگیرد. برخی از ساعت های هوشمند به درستی شارژ نمی شود و اشکالاتی در خصوص شارژ ساعت هوشمند اپل رویت می شود. ساعت هوشمند اپل دارای بخش های شتاب سنج، گام شمار و همینطور شمارش ضربان قلب است که پس از مدتی نیاز به سرویس و به روزرسانی دارد. پایه های شارژر مغناطیسی در این ساعت ها گاهاً با نارسایی همراه هستند و نیاز است که از جدیدترین روش تعمیرات ساعت هوشمند اپل استفاده شود. این ساعت ها دارای کابل مخصوص هستند که نیاز به دسترسی بهتر به بخش های داخلی داشته و نیاز به تعمیر خواهد داشت.

برای تعمیر ساعت های هوشمند اپل نیاز است که پردازنده ساعت اپل به طور دقیق تنظیم شود و البته تعمیر نرم افزار و ارتباط ساعت با موبایل بر اساس نوع موبایل بررسی شود. ساعت هوشمند دارای سیستم وایرلس است که تنظیم آی دی سرویس های اینترنت در این ساعت ها یک موضوع بسیار پر اهمیت خواهد بود. اینطور که مشخص است برای ارتباط بین ساعت هوشمند اپل با انواع اپلیکیشن های موبایل نیاز به برنامه ریزی خاصی است. این ساعت ها به نسبت سایر ساعت ها نیاز به دقت بالایی دارد و البته که شکستگی و آسیب دیدگی بیش از حد در این ساعت ها یک موضوع بسیار پر اهمیت محسوب می شود.

تعمیرات ساعت هوشمند اپل

تعمیرات ساعت هوشمند اپل

تعمیرات ساعت اپل دارای بخش های مختلف از جمله سیستم عامل بوده که در واقع مشابه با گوشی های هوشمند عمل می کند در واقع طراحی ای ساعت به این شکل است که برخی از برنامه های کاربری به طور دقیق اجرا شود. ساعت هوشمند اپل به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید رسانه های دیجیتال را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید. یکی از عملکردهای مهم این ساعت بررسی دقیق الگوی خواب است. در واقع به شما این امکان را می دهد که گام شمار میزان کالری های مصرفی در روز را محاسبه نمایید. همه این موارد وابسته به سیستم عامل به کار رفته در آن ارزیابی می شود. اما سیستم عامل پس از دوره ای مشخص از کار می ایستد و این موضوع نیاز دارد که تعمیرات اپل واچ صورت پذیرد.

به روزرسانی سیستم عامل به کار رفته در این ساعت به همراه ارزیابی به روز ترین سیستم عامل مورد پوشش این ساعت می شود. اینطور که مشخص است بسیاری از ساعت های هوشمند نیاز به سیستم عامل مخصوص به خود دارند و استفاده از نسخه فیک و غیر کاربردی سبب صدمه جدی به ساعت می شود. بسیاری از ساعت های هوشمند اپل دارای یک پورت سیستم عامل دو بخشی هستند که اگر جانمایی هر بخش از سیستم عامل به طور دقیق صورت نگیرد قطعاً مشکل ساز می شود. ارزانترین تعمیر اپل و ساعت هوشمند این دستگاه با کیفیت عالی این امکان را به شما می دهد که بتوانید طول عمر ساعت مورد نظر خود را افزایش دهید.  افراد خود نمی توانند به تنهایی وضعیت سیستم عامل ساعت هوشمند را بررسی کنند و نیاز به یک تعمیرکار خبره خواهد بود تا این فرآیند را به طور دقیق دنبال کند.

جهت تعمیرات آی مک ( مانیتور اپل ) کلیک نمایید.

تعمیرات ساعت هوشمند اپل

سیستم عامل ساعت هوشمند

تعمیرات ساعت هوشمند اپل وابسته به تعویض گلس است، تعویض گلس این ساعت ها مانند گلس موبایل نیاز به دقت ویژه ای دارد و نیاز است که چسب OCA و دستگاه لمینت نیاز است. برای این فرآیند نیاز است که در ابتدا ال سی دی ساعت باز شده و پس از آن تعمیر آن به طور دقیق صورت می گیرد. ال سی ساعت هوشمند جدا شده بر روی هم قرار می گیرد و به طور کلی نیاز است دقت صورت بگیرد که هیچ نوع گرد و غباری بر روی ال سی دی قرار نگیرد و باید فردی ماهر این کار را انجام دهد.

در واقع نیاز است که دستگاه لمینت و چسب OCA بر روی گلس جدید با فشار و طبق دمای خاص صورت بگیرد تا نتیجه بخش باشد اینطور که مشخص است این ساعت ها از نظر هوشمندی شرایط ویژه ای دارند مثلاً بخش هایی از این ساعت سطح ظاهری آسیب دیده هستند و دمایی که برای بخش گلس استفاده می شود باید کمی با سایر بخش ها فرق داشته باشد.

ساعت هوشمند اپل یک ساعت مچی کامپیوتری است که قابلیت انجام پردازش های مختلفی داشته و توانایی لازم در زمینه انجام محاسبات و حتی بازی های کامپیوتری را دارد. اینطور که مشخص است این ساعت ها دارای بخش های خاصی در زمینه بررسی وضعیت آب و هوا و همینطور خواندن اس ام اس هستند و در صورتی که تنظیمات درستی نداشته باشند قطعاً کاربرد خود را از دسته می دهند.

تعمیرات ساعت هوشمند اپل

بخش گجت های الکترونیکی

ساعت هوشمند دارای یک بخش RAM و یک بخش پردازنده apple watch است و همینطور حسگرهای شتاب سنج بسیار قوی دارد این ساعت ها دارای حافظه داخلی و شیار کارت حافظه بوده و مودم های ارتباطی مشخصی دارد. به طور کلی در این ساعت ها گجت های الکترونیکی زیادی دیده می شود که هر یک می بایست بر اساس نوع برد به کار رفته مورد عیب یابی قرار بگیرد نیاز است که تعویض قطعات به طور دقیق باشد و از قطعات اصل استفاده شود رفع عیب باید طبق یک مکانیزم درست و با هزینه ارزان باشد. ساعت هوشمندی که سیم کارت خور است با ساعت های هوشمندی که بدون سیم کارت هستند فرق دارد و تعمیرات ساعت هوشمند اپل سیم کارت خور نیاز به دقت بیشتری دارد.

تعمیرات ساعت هوشمند اپل قدیمی به نسبت مدل های جدید تفاوت برد و شیار کارت حافظه دارد که می بایست همه موارد به طور دقیق رعایت شود. اینطور که مشخص است تعمیرات ساعت هوشمند اپلیکی از موضوعات بسیار مهم از نظر کمپانی های مختلف به خصوص کمپانی تولید کننده اپل واچ است و نیاز است که دقت و ممارست و اطلاعات به روز توسط شخص تعمیرکار وجود داشته باشد. ساعت هوشمند اپل یک نمونه بی نظیر در بین سایر کمپانی های مشابه است و نمایندگی اپل واچ توانسته مسیر به روز شدن و تعمیرات را به صورت حرفه ای باز بگذارد به این ترتیب ارتقای سیستم عامل ساعت هوشمند اپل پدیده ای جدید و بسیار حیرت آور است که طول عمر این محصول را چند برابر می کند.

فرم درخواست تعمیرات